Evenimente

Începe Târgul de Turism al României


Romexpo a organizat luni, 22 februarie a.c., o conferinţă de presă prin care a anunţat deschiderea ediţiei de primăvară a Târgului de Turism al României, la care este partener media si revista SATUL.
Începe Târgul de Turism al României
La conferinţa de presă au participat în calitate de vorbitori domnul Mihai Costriş, directorul general al Romexpo, domnul Alin Burcea, prim-vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), domnul Dragoş Răducan, vicepreşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), şi doamna Rodica Pencea, secretar general al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR).

Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României îşi deschide porţile la Romexpo între 25 şi 28 februarie 2016 în Pavilioanele C1 – C6 şi se întinde pe o suprafaţă expoziţională de peste 13.800 mp. La Târgul de Turism al României vor participa în calitate de expozanţi şi co-expozanţi 285 de firme din 15 ţări: Albania, Bulgaria, Croaţia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, România, Serbia, Spania, Turcia şi Ungaria.

În cadrul conferinţei de presă, domnul Mihai Costriş, directorul general al Romexpo, a subliniat faptul că Romexpo deschide sezonul expoziţional de primăvară cu Târgul de Turism, acesta fiind locul în care publicul larg va fi pus în contact cu agentiile de turism, tour-operatorii, organizaţiile şi asociaţiile de turism, administraţiile locale şi regionale. De asemenea, domnul Mihai Costriş a arătat că la Târgul de Turism, ediţia de primăvară, sunt aşteptaţi peste 20.000 de vizitatori.

Totodată, domnul Alin Burcea, prim-vicepreşedintele ANAT, a anunţat că vizitatorii pot cumpăra vacanţe în Early Booking, valabile în perioada târgului, şi că le sunt oferite numeroase pachete family, pachete pentru seniori, atât pentru vacanţa de Paşte cât şi pentru sezonul estival. Prim-vicepreşedintele ANAT a precizat că noutăţile anului sunt vacanţele pe charter în Croaţia şi Portugalia, iar printre cele mai căutate destinaţii, în 2016, sunt Republica Dominicană, Maldive sau Zanzibar. De asemenea, domnul Alin Burcea a subliniat faptul există o tendinţă de creştere a vânzărilor de vacanţe, turismul intern fiind foarte bine reprezentat de litoral.

Domnul Dragoş Răducan, prim-vicepreşedinte FPTR, a afirmat în cadrul conferinţei de presă că sunt semnale că turiştii români se vor orienta anul acesta spre destinaţii interne precum litoralul, zonele de SPA şi montane, iar cei străini, după apetenţa pentru petrecerea vacanţelor în mediul rural arătat în ultimul an, îşi vor intensifica cererea pentru oferta pensiunilor agroturistice, care este extrem de variată şi pentru toate gusturile. Reprezentantul FPTR a remarcat drept premieră a sezonului estival 2016 faptul că aproximativ 15 companii hoteliere de pe litoralul românesc vor oferi pachete all-inclusive, comparabile cu cele ale hotelierilor internaţionali. Totodată, la invitaţia FPTR, un grup de agenţii din Republica Moldova va fi prezent la Targ, urmând să viziteze ulterior vizita staţiuni turistice din România.

Nu în ultimul rând, informaţii despre turismul balnear au fost prezentate de doamna Rodica Pencea, secretar general al OPTBR, care a declarat că la aceasta ediţie vor fi prezente mai multe staţiuni cu informaţii şi materiale despre programele lor; de reţinut că majoritatea hotelurilor în care au fost realizate investiţii au baze de wellness moderne, care ajută la diversificarea programelor pentru diferite categorii de clienţi. Doamna Rodica Pencea a remarcat faptul că staţiunile balneare vor veni la ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României cu programe speciale, destinate Sărbătorilor Pascale sau petrecerii Zilei Femeii. Totodată, doamna Rodica Pencea a informat că există un mare interes în atragerea de turişti străini către staţiunile balneare şi că, prin intermediului Târgului de Turism al României, se vor contacta firme străine prezente pentru noi contracte.

Târgul de Turism al României este organizat şi găzduit de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, cu sprijinul Camerelor de Comerţ şi Industrie din România, al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), în calitate de partener strategic şi al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).

Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României se va desfăşura între 25 şi 28 februarie în Pavilioanele C1-C6. Programul de vizitare este de joi, 25 februarie, până sâmbătă, 27 februarie, de la ora 10.00 la ora 18.00, şi duminică, 28 februarie, de la ora 10.00 la ora 16.00. Preţul unui bilet de acces este de 10 lei.

Sursa comunicatului de presă: Romexpo


Ana A. Negru
Fondatorul revistei SATUL

Ana A. Negru (n. 1978, într-un sat săsesc din Ardeal), cu o experienţă de 14 ani în marketing şi publicitate, dă startul proiectului său de suflet - revista SATUL, în iunie 2009, din pasiune pentru satul tradiţional şi pentru fotografia etnografică. Contact: ana.negru@revista-satul.ro
Dezvoltat de Terrasoft

Copyright © Revista SATUL
Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau ilustraţiilor din revistă este
posibilă numai cu acordul prealabil scris al SC START-UP Advertising SRL.
Toate drepturile rezervate. SATUL - Marcă înregistrată.
SATUL - Revista pentru promovarea traditiei si culturii din mediul rural